4.2.2019

Ponssen uutiskirje - helmi-maaliskuu 2019

MIKKELIN UUSI HUOLTOPALVELUKESKUS AVASI OVENSA

Mikkelin huoltopalvelukeskus

Mikkelin uudet ja modernit huoltotilat sijaitsevat Mikkelin uudella Huusharjun teollisuusalueelle, osoitteessa Katajalahdentie 8.

Ponssen Mikkelin uusi huoltopalvelukeskus avasi virallisesti ovensa 1.2. uudella Huusharjun teollisuusalueelle, osoitteessa Katajalahdentie 8. Uuden huoltopalvelukeskuksen lisäksi Mikkelin huoltopalvelut juhlivat tänä vuonna 30-vuotista toimintaansa.

Mikkelin huoltopalvelukeskuksen uudessa huoltohallissa on kolme konepaikkaa sekä erillinen pesutila. Tilavasta varaosamyymälästä löytyy varaosien lisäksi laaja valikoima sekä metsäkonetarvikkeita että työkaluja. Huoltopalvelukeskuksessa henkilökuntaa on kaikkiaan 15. -Pienestä on lähdetty aikoinaan liikkeelle Mikkelissä, yhden miehen varaosatoiminnasta laajennettiin huoltotoimintaan. Olemme kasvattaneet huoltopalveluiden toimintoja aina konekannan mukaan, kertoo Ponssen Suomen huoltopäällikkö Pertti Rönkkö.

VIEREMÄLLÄ VALMISTUI 14 000. PONSSE

14 000. PONSSE (1)

Ponsse luovutti tammikuun lopussa 14 000. Vieremällä valmistetun metsäkoneen. Asiakkaalle Uruguayhin toimitettavan koneen valmistuminen juhlisti samalla myös Ponssen onnistunutta tehdaslaajennusta. Juhlan kohteena oli uudelta tuontantolinjalta
valmistunut PONSSE Elephant King.