5.12.2018

Ponssen sponsorisopimukset 2019 ovat jatkoa pitkäaikaisille kumppanuuksille

Sponsorointi

Ponsse jatkaa yhteistyötä kaudella 2019 keihäänheittäjä Tero Pitkämäen, ralliautoilija Esapekka Lapin, soutaja Robert Venin, lumilautailija Rene Rinnekankaan, hiihtäjien Kerttu Niskanen ja Iivo Niskanen sekä lentopalloilija Antti Siltalan kanssa. Joukkuelajeista yhteistyötä tehdään jääkiekkojoukkueiden KalPa ja Iisalmen Peli-Karhut kanssa, lentopallojoukkueista mukana yhteistyössä ovat Savo Volley ja Suomen lentopallomaajoukkue.

Ponssen hallituksen puheenjohtaja Juha Vidgrén painottaa pitkäjänteisyyden ja yhteisen arvomaailman merkitystä sponsorointiyhteistyössä. Tärkeää on sekin, että urheilijoilla ja seuroilla on hyvä tunnelma ja hurttia huumoria mukana.

- Ponssella on ollut onni tehdä yhteistyötä sellaisten urheilijoiden kanssa, joilla on positiivinen ja sinnikäs asenne omien tavoitteiden saavuttamisessa. Pitkän yhteistyön aikana on ollut hienoa seurata urheilijoiden kehittymistä. Periksiantamattomuus ja vahva arvomaailma antavat tekemiselle tukevan pohjan haastavinakin aikoina, Ponssen hallituksen puheenjohtaja Juha Vidgrén sanoo.

Sponsorointihakemuksia voi laittaa osoitteeseen sponsorointi@ponsse.com